REUNIONS AMB FAMÍLES
4 setembre 2019
LLISTES PROVISIONALS DELS AJUTS INDIVIDUALITZATS DEL MENJADOR.
10 setembre 2019

ELS MESTRES PARTICIPAM AL PROGRAMA ALERTA ESCOLAR BALEAR

Una de les primeres activitats del Claustre de Professors de l’escola ha estat participar a una sessió del programa Alerta escolar Balear, que ajuda els docents a aprendre com actuar si algun infant es troba en situació de risc vital degut a determinades patologies cròniques.

Aquest és el segon curs en què el nostre centre participa en el programa d’Alerta Escolar. El passat dijous dia 5 de setembre l’infermera Elena Santos i el pediatra Manuel Perala, del Centre de Salut de Bunyola, explicaren als mestres com actuar  en el cas que algun alumne del centre pateixi una situació de risc vital per al·lèrgies alimentàries amb risc d’anafilaxi, crisis epilèptiques i cardiopaties congènites amb risc de mort sobtada o ennuagaments amb aliments.

Durant la sessió, a més de comptar amb la informació i els consells de l’infermera i el pediatra i de veure diversos vídeos sobre les patologies esmentades, els mestres practicàrem el que havíem après per poder actuar  correctament a l’hora de donar una atenció immediata i eficient als alumnes amb patologies cròniques en cas d’urgència vital.