JA HEM OBERT LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA
17 novembre 2019
L’ESCOLA PARTICIPA DE LA FIRA DE MUNTANYA DE BUNYOLA.
29 novembre 2019

ENREGISTRAM CANÇONS ALS ESTUDIS ONA DE MIQUEL BRUNET

El dimecres 27 de novembre els nins de segon, tercer, quart, cinquè i sisè del CEIP Mestre Colom gaudiren d’una experiència única: enregistrar cançons als estudis Ona Edicions Musicals, del músic bunyolí i productor musical Miquel Brunet.

Als estudis Ona de Bunyola, situats a Son Serra, cada grup cantà una cançó amb l’ajuda de les mestres Lola Aleñar i Carolina Marí i amb Miquel Brunet a càrrec de la producció de l’enregistrament.

Els infants gaudiren de cantar com els artistes i de ser els protagonistes de l’enregistrament. Tant ells com els mestres que els acompanyaren pogueren conèixer de primera mà com és l’interior dels estudis Ona i com s’enregistra una peça musical.

Des de l’escola volem agrair a Miquel Brunet que posàs els seus estudis i el seu temps a la nostra disposició i que fes possible que els nins de l’escola visquessin una experiència tan enriquidora i tan especial: un vertader luxe per als infants i per als mestres. Gràcies, Miquel!