CANVI D’HORARI PER ELECCIONS SINDICALS
12 desembre 2018

FESTA DE NADAL

Benvolgudes famílies,

Ja s’acosten les festes de Nadal i l’escola les vol celebrar amb vosaltres.
DIJOUS 20 DE DESEMBRE a les 15’00h farem el ball de Nadal en el qual hi participen tots els alumnes de l’escola.
Aquest dia la jornada lectiva serà de les 9 a les 12’30 h i de les 14’30h a les 16h. Recordau que hi haurà servei de menjador ( de 12’30h a 14’30h ).
A les 14’30 h els alumnes haurien de ser a les seves aules. Si els/les mestres han de menester ajuda per vestir-los us ho demanaran.
Aquest mateix dia, després del ball, els alumnes de 6è d’educació primària vendran coques per a recaptar doblers pel viatge d’estudis i l’APIMA ens convidarà a xocolata calenta.
D’altra banda, ens agradaria engalanar l’escola i, per això, us demanam si podeu dur una ouera de cartró ( de 6 o de 12 ous) pintada del color que volgueu (la idèa és fer un arbre de Nadal) En tenir-lo fet, ja el podríeu dur a l’escola i el començaríem a elaborar. (dimecres 5 i /o divendres 7 de desembre)
També el proper 5 i 7 de desembre els alumnes d’educació primària faran un Taller de Ioga a l’escola organitzat pels mestres d’educació física. Per això haurien de dur 1,50 € cada alumne i entregar-ho al tutor/a.
Recordar-vos que els dies 6 desembre no hi haurà classe.
Us esperam dia 20 de desembre i us desitjam unes bones festes de Nadal .

Ben cordialment,

L’equip de mestres del Ceip Mestre Colom