ENREGISTRAM CANÇONS ALS ESTUDIS ONA DE MIQUEL BRUNET
29 novembre 2019
RESUM DE LA GRAVACIÓ A L’ESTUDI ONA DE MIQUEL BRUNET
3 desembre 2019

L’ESCOLA PARTICIPA DE LA FIRA DE MUNTANYA DE BUNYOLA.

L’escola participà a la Fira de Muntanya de Bunyola, celebrada el passat 24 de novembre.

Els alumnes de sisè, amb l’ajuda d’Esperança Quetgles Pons, mestra jubilada, dissenyaren el cartell que emprà l’Ajuntament per anunciar la Fira de Muntanya.

Durant les darreres setmanes tots els alumnes realitzaren activitats plàstiques relacionades amb la muntanya, sobre caixes de fusta que serviren per decorar la Plaça.

Entre les paradetes de la fira n’hi havia una dels alumnes de sisè, on venien coques fetes per les seves famílies, cossiols, figuretes amb imants realitzades per ells mateixos i un calendari de 2020 amb fotos de tots els grups d’alumnes de l’escola. Amb les vendes d’aquesta paradeta recolliren doblers per al viatge d’estudis que faran a Granada.