MAGDALENA COLOM S’HA JUBILAT.
23 setembre 2019
CONVOCATÒRIA AJUTS PER ADQUISICIÓ DE LLIBRES I MATERIAL
7 octubre 2019

A L’ESCOLA CELEBRAM LA SETMANA GLOBAL PEL CLIMA

Durant la passada setmana els nins i mestres de l’escola celebràrem la Setmana Global pel Clima amb diverses activitats proposades per la comissió ambiental del centre.

Els passat dimarts 24 els alumnes de sisè passaren per les classes a explicar les propostes per fer durant la setmana, una de les quals era veure el vídeo de la intervenció de na Greta Thunberg a la cimera de l’ONU sobre el clima. El mateix dia nins i mestres férem un minut de silenci pel clima i el Claustre de Professors es va fer una fotografia amb els hastags #escolespelfutur i #docentspelfutur.

El dimecres venguérem a escola amb camiseta verda o blava -els colors de la terra- i el dijous les classes elaboraren cartells sobre la necessitat d’actuar per evitar que la Terra pateixi els efectes del canvi climàtic. El dilluns dia 30 de setembre tots els cartells s’exposaren al claustre de l’escola.

A més, durant aquesta setmana cada dia, a les hores d’entrada i sortida de classe, podem sentir la cançó Sing for the Climate, que fou ballada per alguns alumnes: