TALLER MATEMÀTIQUES
21 novembre 2017
L’ESCOLA CANVIA EL TIMBRE TRADICIONAL… PER MÚSICA !
29 novembre 2017

CELEBRAM STA CATALINA A L’ESCOLA

Divendres 24 de Novembre l’escola va celebrar la festa de Sta Catalina. El dia va començar amb l’ajuda dels pares i mares per preparar la berenada de pa amb sobrassada pels infants de l’escola (Gràcies a tots!). Els nins i nines d’infantil varen berenar els primers al seu pati. Després els infants de primària gaudiren de la sobrassada i tots junts ens varem seure per escoltar les glosses que havíen fet els nostres companys. Cada curs havia preparat una glossa i totes molt divertides! Després de les glosses tots mestres i alumnes posarem en pràctica el que havíem aprés de ball de bot juntament amb na Mª Àngels, na Cati Amengual i en Joan que va venir desde Sòller per gaudir amb noltros de la festa.

VISCA STA CATALALINA!