ES POSPOSA LA REUNIÓ DE 5 ANYS D’EDUCACIÓ INFANTIL
BEQUES MATERIAL
2 octubre 2018

COMENÇA UN NOU CURS!!!

Benvolgudes famílies, Començam el nou curs 2018/2019 i, primer de tot, volem donar-vos la benvinguda.

Tot seguit, us donarem informacions del vostre interès, sobretot per a aquelles famílies que començau per primera vegada, i un recordatori per a la resta. Volem informar-vos que l’escola compta amb els següents serveis amb els següents horaris:

– Servei de matinet​: de 7’30 h a 9’00 h.

– Horari lectiu​: de 9’00 h a 14’00 h.

– Servei de menjador​: de 14’00 h a 16’00 h.

– Els alumnes de 3 anys fan horari d’adaptació la primera setmana de curs. L’accés al centre, sempre que es pugui, convé fer-lo caminant. Si hi heu de pujar en cotxe, ho hauríeu de fer abans de les 8’30 del matí i després de les 17 hores. Les activitats extraescolars ​començaran el mes d’octubre.

Si en voleu informació podeu enviar un correu apimamestrecolom@gmail.com o adreçar-vos a la pàgina web de l’apima.

El centre disposa d’una pàgina web on trobareu informacions del vostre interès: www.ceipmestrecolom.org Totes les informacions generals us les enviarem per whatsapp a través de l’enllaç de la vostra classe.

També estaran penjades a la pàgina web de l’escola. Us enviarem el calendari escolar més endavant. Però us informam que dia 21 de setembre és festa al poble: Sant Mateu.​Per tant, aquest dia no hi haurà escola.

Començam el curs amb ganes i il·lusió i desitjam que sigui profitós per a tots!!!

Estam a la vostra disposició,

Atentament,

El claustre