TASQUES PER ALUMNES DEL CENTRE EN EL PERÍODE DE SUSPENSIÓ.
20 març 2020
RECURSOS DIGITALS
23 març 2020

DARRERES INSTRUCCIONS DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ.

DIVENDRES 20 DE MARÇ

Benvolgudes famílies,

El primer de tot, desitjam us trobeu bé de salut.

Seguint les instruccions de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca, i com a mesura excepcional per a la contenció del COVID-19, es procedirà, del 16 al 30 de març, al cessament de l’activitat escolar presencial en el Ceip Mestre Colom.

El cessament de l’activitat escolar implica que des d’avui :

1. Queda suspesa tota l’activitat docent presencial en el centre.
  2. Les mestres i els mestres faran feina des del seus domicilis.
  3. Per a això, cada centre, dins de la seva autonomia pedagògica i de gestió, ha d’establir un sistema de contacte, informació i interacció amb alumnat i famílies a través de les plataformes habituals (Gestib, Web, Correu electrònic, etc…), així com qualsevol altre mitjà de comunicació que els centres considerin adequat.

Durant el cessament de l’activitat escolar presencial, l’activitat docent es desenvoluparà de la següent manera:

– Les mestres i els mestres varen donar tota una sèrie de tasques de repàs i reforç dels continguts treballats a l’aula per poder anar fent a casa.Teniu a la web del centre  una proposta d’horari diari amb la finalitat de donar-vos una possible idea per organitzar el dia a dia.

– A la web del centre www.ceipmestrecolom.org, podeu trobar les diferents carpetes dels cursos on les mestres i els mestres us penjaran altres materials per poder complementar les tasques ja manades o ampliar-ne  d’altres. Per tant, una vegada aneu acabant les tasques anau visitant les carpetes, que estaran actualitzades el dimarts i el dijous de la setmana vinent.

– A la web, al llarg de la setmana que ve trobareu un recull de recursos digitals disponibles, per si en voleu fer ús.

L’Equip Directiu us continuarà informant puntualment de qualsevol novetat o canvi en la situació actual a la web del centre, al GESTIB, i per whatsApp.  Per a qualsevol consulta ens trobareu al  correu de l’escola : ceipmestrecolom@educaib.eu

Esperam retrobar-nos tan aviat com sigui possible.

L’Equip Directiu

Bunyola, 20 de març de 2020