El proper 26 de Novembre es celebren a l’escola eleccions al Consell Escolar per tal de fer la renovació de dos pares/mares/tutors/tutores que ja han estat els 4 anys que pertoquen.
Els membres que surten són Pep Malagrava i LLuís Barceló.
Dia 8 es va formar la Junta Electoral: Elena Repiso com a directora en funcions, Joana Aina Mateu en representació dels pares/mares, i Mar Torres en representació dels mestres.
A partir de dia 16 d’Octubre es pot consultar el cens al taulell de primària i infantil.
De dia 16 a dia 19 d’octubre fins a les 12h es poden fer les reclamacions que pertoquin sobre el cens.
A partir de dia 23 d’octubre fins a dia 26 d’octubre a les 12h teniu temps de presentar les vostres candidatures per representar a les famílies dins el Consell Escolar.
Podeu consultar el calendari https://www.ceipmestrecolom.org/wp-content/uploads/2018/10/4-Calendari-2017-18-Annex-II.pdf