DIA 27 D’ABRIL . JORNADA DE PORTES OBERTES A EDUCACIÓ INFANTIL.
24 abril 2017
PER UNA ESCOLA NOVA.
15 maig 2017

INAUGURAM LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Dia 4 de maig es va inaugurar la biblioteca de l’escola. Gràcies a la comissió de la biblioteca que hi ha fet feina durant aquest curs i molts altres mestres al llarg dels anys han anat posant al dia la biblioteca. Aquest curs doncs, a la fi, la biblioteca s’ha convertit en un espai acollidor pels infants del centre que podran trobar tots els llibres classificats per temàtiques. Els alumnes hi podran anar el temps de pati i es durà a terme el préstec de llibres. Comptaran amb un rànking dels llibres més llegits i des de la comissió s’aniran fent diferents propostes d’activitats per engrescar als alumnes a la lectura.

La festa d’inauguració va comptar amb la participació de tos els alumnes i els mestres. Alguns infants inventaren poesies i juntament amb na la mestra de música, les aules de 1r i 2n varen interpretar un poema musical fantàstic. Els infants de 3rA i 3rB ens explicaren en que consistia un slam i ens feren una demostració increïble. Aquests alumnes animaren a la resta de cursos, a posar-ho en pràctica.