CONVOCATÒRIA AJUDES PER ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU. CURS 2019/20
13 setembre 2019
L’INICI DE CURS DE L’ESCOLA, A IB3 Televisió
21 setembre 2019

L’ARRIBADA DEL PI ENSABONAT

El divendres 20 de setembre tots els alumnes de l’escola davallaren a la Plaça per veure en directe com arribava el pi de Sant Mateu i com el col·locaven.

Els nins contemplaren l’arribada del pi amb un camió, veren en primera línea com l’alçava la grua i com els membres de la brigada de l’Ajuntament el fixaven al carrer.

Com és tradició a la nostra escola des de fa uns anys els alumnes davallen a la Plaça per veure l’arribada del pi ensabonat. El pi ensabonat o de Sant Mateu és el protagonista d’un dels actes de les festes més populars en els darrers anys, recuperat d’una antiga tradició de les festes bunyolines: ‘Pujar a l’arbre’.