25-N al CEIP Mestre Colom
18 març 2022

PROCÉS ESCOLARITZACIÓ 2023/24

Consideracions:

• Per als nins nascuts el 2020 s’ha de participar en el procés d’admissió Infantil (3-6 anys).
  • Per canviar de centre també s’ha de participar en el procés d’admissió del nivell corresponent a l’alumne que volem canviar.
  • En el cas dels centres públics, el procés d’adscripció es realitza quan un alumne acaba l’etapa educativa en el seu centre i en aquest ja no hi ha més nivells educatius. Això seria quan es passa de 6è d’Infantil a 1r de primària (només si el centre no té primària), de 6è de primària a 1r d’ESO (només si el centre no té ESO) i de 4t d’ESO a 1r de Batxillerat (només si el centre no disposa de batxillerat). Les famílies han de participar en aquest procés només quan es tracta d’adscripció múltiple, ja que en el cas d’adscripció directa és l’administració la que realitza aquest procés des del centre d’origen al centre de destí.

Sol·licituds

S’han de realitzar mitjançant un tràmit telemàtic.

Tràmit telemàtic

Per poder fer el tràmit telemàtic necessitau tenir Usuari i contrasenya de Gestib o Sistema Cl@ve per autenticar-vos.

També es pot fer sense autenticar, amb DNI o NIE.

Per a més informació, us adjuntam l’enllaç a la pàgina d’escolarització.

Escolarització

Per a qualsevol dubte, podeu adreçar-vos al correu de l’escola ceipmestrecolom@educaib.eu o passar per la secretaria del centre amb cita prèvia.

Comments are closed.