CANAL DE YOUTUBE D’EDUCACIÓ INFANTIL
PROCÉS D’ESCOLARITZACIÓ CURS 20/21.UN TAST DE LA NOSTRA ED.INFANTIL
7 maig 2020

PROCÉS ESCOLARITZACIÓ 2020/21

Dia 5 de maig la Conselleria D’Educació i Universitats va publicar una nota informativa sobre el procés d’escolarització del curs 2020/2021.

Calendari d’escolarització:

El termini de presentació de sol·licituds pel procés d’adscripció comença dia 14 fins a 20 de maig només hi participen els alumnes de 6è d’Educació Primària.

El termini de presentació de sol·licituds pel procés d’admissió serà de l’1 al 12 de juny. (Nins i nines de 3 anys i alumnat que es vulgui incorporar en el centre tant a l’etapa de infantil com primària)

El Tràmit serà telemàtic. Per iniciar una sol·licitud s’ha d’emprar un dels següents sistemes: sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve; codi d’usuari del GESTIB o usuari CAIB i combinació del DNI, NIE o passaport amb el número de mòbil de contacte de l’usuari.

Aquí teniu l’enllaç amb la pàgina on trobareu la informació sobre l’escolarització. En qualsevol cas l’equip directiu estarà a la vostra disposició per qualsevol dubte que us sorgeixi mitjançant el correu del centre ceipmestrecolom@educaib.eu o telefònicament, a partir de dia 11 de maig si telefonau a l’escola 971613814