PROCÉS D’ESCOLARITZACIÓ CURS 20/21.UN TAST DE LA NOSTRA ED.INFANTIL
7 maig 2020
L’EQUIP DIRECTIU JA SOM A L’ESCOLA
13 maig 2020

PROCÉS ADSCRIPCIÓ PER ALUMNES DE 6è.

Bon dia famílies,

Com ja sabeu, el nostre centre té cinc Instituts adscrits als quals poden accedir els vostres fills. Aquests són: IES JOSEP MARIA LLOMPART, IES JOAN MARIA THOMÀS, IES MADINA MAYURCA, IES SON PACS i IES GUILLEM COLOM CASESNOVES .
Per a la vostra informació, us adjuntam les informacions que han arribat al nostre centre de l’IES JOSEP MARIA LLOMPART i IES SON PACS.

Si ens arriben més informacions us mantendrem informats.

IES JOSEP MARIA LLOMPART
Han organitzat unes jornades de portes virtuals per a primer d’ESO, primer de batxillerat i per als cicles d’FP.
Es tracta de jornades virtuals de portes obertes per Google Meet per atendre preguntes i interessos de futur alumnat i les seves famílies. Hi haurà diferents professors d’ESO, a més de la cap d’estudis de diürn i la cap d’estudis adjunta de primer cicle per resoldre els dubtes plantejats. La de primer d’ESO serà dimarts dia 12 de maig, de 19.00 a 20.00 hores.
Per a participar-hi, les interessades i interessats han d’emplenar el següent formulari d’inscripció.​ Les persones inscrites, sobre les 18.45 del mateix dia 12, rebran al seu correu l’enllaç per a connectar-se a les jornades.
També us adjunto una presentació del centre per si trobeu adient donar-li difusió entre les possibles famílies interessades.

IES SON PACS

Us adjutam una carta amb un link que ens ha fet arribar l’IES Son Pacs.

Una salutació ben cordial,

L’equip directiu